FANDOM

Bartuś to młody skunks którym zaopiekował się Sektor V w odcinku Operacja: O.B.Ó.Z. Numer 3 jest z nim szczególnie związana. Został mianowany honorowym członkiem Klanu Na Drzewie przez Numer 1, który nadał mu pseudonim Numer 6. W odcinku Operacja: S.Z.P.I.T.A.L wpada pod samochód i w celu uratowania go Numer 2 poddaje go serii operacji w wyniku których część jego ciała zostaje zastąpiona mechanicznymi modyfikacjami.

WyglądEdytuj

Aż do odcinka Operacja: S.Z.P.I.T.A.L wygląda jak przeciętny skunks. Ma niebieskie oczy.

Po wydarzeniach z powyższego odcinka niektóre części ciała Bartusia zastąpione zostają mechanicznymi częściami. Ma między innymi ogon z mopa (z którego może wystrzeliwywać rakiety), łapę z michy miniaturowej koparki i czerwoną soczewkę w miejscu oka. Ponadto cała lewa połowa jego tułowia i głowy zastąpiona jest przez fioletowe tworzywo (prawdopodobnie plastik).

OsobowośćEdytuj

W pierwszym odcinku w którym się pojawił, Bartuś zachowywał się jak maleńkie, bezbronne dziecko. W późniejszych odcinkach jego osobowość zmienia się - staje się bardziej odważny i chętny do walki. Zmiana ta spowodowana jest prawdopodobnie szybszym niż u ludzi dorastaniem.

Wystąpienia w serialuEdytuj

GaleriaEdytuj