FANDOM

Cree Lincoln to starsza siostra Numer 5. W dzieciństwie należała do KND jako Numer 11, jednak po osiągnięciu wieku trzynastu lat zbiegła Brygadzie Złomującej i dołączyła do Nastolatków Ninja.

WyglądEdytuj

Podobnie jak Abby, Cree jest ciemnoskóra. Ma czarne, rozwichrzone włosy, zwykle zakrywające jedno oko (możliwe, że to dredy, ale nie ma co do tego pewności). Na co dzień nosi różową, odsłaniającą brzuch koszulkę, dżinsy, brązowe buty i okrągły, złoty wisiorek. W serialu najczęściej pojawia się w zbroi bojowej nastolatków.

OsobowośćEdytuj

Pod wieloma względami Cree zachowuje się jak stereotypowa nastolatka - interesuje się ciuchami, kosmetykami i chłopakami, panikuje na widok pryszczy itd. Nie cierpi dzieci i jest zdeterminowaną przeciwniczką Klanu Na Drzewie. To doskonała wojowniczka - nawet Numer 5 ma problem w bezpośrednim starciu z nią. Przewagę daje jej również spryt oraz obszerna wiedza wiedza na temat Klanu (z czasów, gdy sama do niego należała) i znajomość jego strategii oraz procedur.

Jest doskonała aktorką - na co dzień udaje zwykłą nastolatkę tak dobrze, że Sektor V długo o nic jej nie podejrzewał. Jest również w stanie dobrze ukrywać swój konflikt z siostrą przed rodzicami.

Wystąpienia w serialuEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Podobnie jak Numer 362, Cree dzieli imię ze swoją oryginalną aktorką głosową - Cree Summer.

GaleriaEdytuj