FANDOM

Genka (ang. Genki) Sanban to matka Numer 3 oraz Musi. Z zawodu jest dyrektorką finansową w firmie Pana Szefa.

WyglądEdytuj

Jest wysoką, smukłą kobietą z czarnymi włosami upiętymi w kok. Ubiera się elegancko.

OsobowośćEdytuj

Jedt chłodna i opanowana. Traktuje wszystkich z dystansem i wyższością. Ciężko jej zaimponować i rzadko się uśmiecha.

Fragment Operacji: Z.B.R.O.D.N.I.A (1) sugeruje, że, podobnie jak córka, jest zdolna do przeżywania bardzo silnych emocji i doświadczania ataków wściekłości - potrafi to po prostu doskonale kontrolować i ukrywać.

Jest inteligentna i spostrzegawcza. 

Wystąpienia w serialuEdytuj

Osobiście pojawiła się w odcinku Operacja: Z.B.R.O.D.N.I.A (1) w którym odwiedzała dom Numeru 2 podczas feralnej kolacji. Była jedną z podejrzanych o zamordowanie Tęczowej Małpki.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej oryginalne imię jest nawiązaniem do obecnego w popkulturze archetypu genki girl, czyli głośnej, radosnej postaci charakteryzującej się ogromnymi pokładami entuzjazmu i niespożytej energii. Chociaż sama pani Sanban jest całkowitym przeciwieństwem tego archetypu, jej córka, Numer 3, stanowi jego doskonały przykład.