FANDOM

Elizabeth "Izka" (ang. Lizzie) Devine to dziewczyna Numeru 1. Zerwała z nim w odcinku Operacja: D.Z.I.E.W.C.Z.Y.N.A. W filmiku Stop the G:KND okazuje się, że jest tak naprawdę agentką galaktycznego stopnia w ludzkim przebraniu.

WyglądEdytuj

Izka jest dość otyła. Ma brązowe włosy splecione w dwa warkocze z turkusowymi gumkami. Nosi żółtą bluzkę z turkusowym kółkiem na piersi, granatową spódniczkę oraz białe buty. Ma również okrągłe okulary.

OsobowośćEdytuj

Izka potrafi być czarująca i urocza - gdy rzeczy idą po jej myśli. Zwykle jest jednak nieprzyjemna, kłótliwa i apodyktyczna. W sytuacji konfliktu używa obelg i krzyku aby postawić na swoim. Nie ma oporów przed wyzywaniem swojego chłopaka i wydaje się traktować go jak swoją własność. Jest o niego bardzo zazdrosna.

Pomimo wad, umie się czasami zachowywać czule i troskliwie. Zależy jej na Numerze 1 i stara się pomagać mu gdy jest chory lub przemęczony - inna sprawa, że jej próby pomocy przynoszą często więcej szkody niż pożytku. Gdy sytuacja tego wymaga jest zdeterminowana i odważna.

Jest też wyjątkowo okropną kucharką. Przyrządzane przez nią dania bywają nie tylko niezjadliwe, ale również niebezpieczne. W odcinku Operacja: Ś.N.I.E.G Numer 1 używa ugotowanej przez nią zupy jako materiału wybuchowego.

RelacjeEdytuj

Numer 1Edytuj

Przez większość serialu Izka jest dziewczyną Numeru 1. Pomimo swojego temperamentu oraz autorytarności widać, że zależy jej na Nigelu i troszczy się o niego. Ma do niego żal, że nie spędza z nią więcej czasu, co ostatecznie sprawia, że zrywa z nim w odcinku Operacja: D.Z.I.E.W.C.Z.Y.N.A.

Sektor VEdytuj

Izka nie przepada za resztą drużyny dowodzonej przez swojego chłopaka. Uważa przyjaźń z nimi za jeden z powodów dla których nie poświęca on jej tyle uwagi, ile by sobie życzyła. Niechęć jest zresztą odwzajemniona - członkowie Sektora V uważają Izkę za wybitnie irytującą.

Wystąpienia w serialuEdytuj

Izka debiutuje w odcinku Operacja: I.Z.K.A. Próbuje użyć hełmu służącego do kontroli umysłu aby podporządkować sobie Nigela i skłonić go do zaprzestania spędzania czasu z przyjaciółmi.

Numer VineEdytuj

Numer vine

Numer Vine w swojej prawdziwej formie

W wideo Stop the G:KND okazało się, że Izka tak naprawdę jest agentką Galaktycznego Klanu Na Drzewie, posługującą się pseudonimem Numer Vine (ang. vine - pnącze, winorośl). Ostrzegła Numer 3 i Numer 4 przed zagrożeniem ze strony Galaktycznego KND, co rodzi przypuszczenia, że zbuntowała się przeciwko organizacji.

WyglądEdytuj

Ludzkie ciało Numer Vine było jedynie przebraniem umożliwiającym jej wypełnianie misji na Ziemi. Jej prawdziwa forma to przypominająca ośmiornicę roślina z pięcioma pnączami zamiast macek. Na głowie ma coś przypominającego doniczkę. Jej oczy są jasne. Lewituje nad ziemią.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej pełen numer (C55H72O5N4Mg) to wzór sumaryczny chlorofilu.

GaleriaEdytuj