FANDOM

Król Piasek (prawdziwe imię: Piotruś) to chłopiec z którym Sektor V musiał się zmierzyć w kilku odcinkach. Jest zakochany w Numer 3, a po wydarzeniach z odcinka Operacja: Z.A.M.E.K w jej siostrze. Mimo tytułu nie jest tak naprawdę królem niczego. Dowodzi Rycerzami Okrągłej Wieży czyli swoimi trzema nastoletnimi kuzynami przebranymi za rycerzy.

WyglądEdytuj

Piotruś ma jasnobrązowe włosy, piegi oraz wystające przednie zęby. Jest dość niskiego wzrostu, co jednak jest dość zrozumiałe ze względu na jego niższy iż u większości postaci dziecięcych wiek. Nosi jasnożółtą koszulkę oraz pomarańczowe spodenki. Charakterystycznym elementem jego stroju jest długi, spięty gwiazdką, zielony płaszcz oraz noszone na głowie ciemnopomarańczowe wiadro ozdobione muszelkami.

OsobowośćEdytuj

Król Piasek jest uparty i zawzięty. Jeśli coś postanowi nie akceptuje odmowy i stara się dążyć do celu na wszystkie możliwe sposoby - łącznie z szantażem, podstępem czy przemocą.

Wydaje się mieć problemy z odróżnianiem świata rzeczywistego od swoich fantazji. Gdy ktoś zwróci mu uwagę, że nie jest prawdziwym królem reaguje krzykiem i zaprzeczeniem, a gdy Numer 3 stwierdziła w Operacji: P.L.A.Ż.A, że ich ślub był tylko udawany, wściekł się i wrzasnął, że król nigdy nie udaje!

Wystąpienia w serialuEdytuj

Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Operacja: P.L.A.Ż.A w którym porwał Numer 3 i usiłował zmusić ją do poślubienia go.

Mimo klęski za pierwszym razem powrócił w odcinku Operacja: Z.A.M.E.K by spróbować osiągnąć swój cel ponownie. Zastawił na Numer 3 pułapkę w Parku Rozrywki Tęczowych Małpek. Ostatecznie pod koniec odcinka zakochuje się w młodszej siostrze Numer 3, Musi.

Pod koniec odcinka Operacja: K.L.A.P.S.E.N.S.T.E.I.N widać, jak pomaga Musi uciec z domu gdy dostała szlaban.

Po raz ostatni pojawia się w Operacji: W.Y.W.I.A.D gdy wraz ze swoją dziewczyną próbują wykraść rożek lodowy Profesora XXL.