FANDOM

Maurycy to były agent KND i członek Sektora V, znany również jako Numer 9. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Operacja: M.A.U.R.Y.C.Y w którym pokazano jego złomowanie. Jak się później okazało, Maurycy nigdy nie został tak naprawdę poddany procedurze, ale został nastoletnim agentem KND pod przykrywką.

WyglądEdytuj

Maurycy to wysoki, czarnoskóry chłopak o pociągłej twarzy. Jego włosy to długie, ciemne dredy. Zwykle nosi dżinsy, ciemnozieloną kurtkę oraz błękitną koszulkę z białym paskiem biegnącym przez środek.

OsobowośćEdytuj

Maurycy to jeden z najlepszych oficerów swojego pokolenia. W KND otaczany jest wielkim szacunkiem, a jego złomowanie spowodowało wielki smutek wśród wszystkich członków KND. Wybranie go jako nastoletniego agenta dowodzi wielkiego oddania oraz zaufania ze strony dowództwa Klanu. Jest wyjątkowo uparty i zdeterminowany. Gdy zdecydował się odnaleźć kurzajkową wyspę, szukał jej nieprzerwanie przez trzy lata, póki jej nie zniszczył.

Wystąpienia w serialuEdytuj

Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Operacja: M.A.U.R.Y.C.Y w otwierającej odcinek scenie rozgrywającej się trzy lata przed właściwą akcją serialu. Do jego sypialni włamuje się nastolatek planujący zarazić go kurzajkami, jednak okazuje się, że agenci KND zastawili w pokoju pułapkę. Po walce z nastolatkami Maurycy postanawia opuścić swój sektor i wyruszyć na poszukiwania kurzajkowej wyspy, aby zlokalizować i zniszczyć źródło choroby.

Po trzech latach nie udaje mu się odnaleźć wyspy i przychodzi dzień jego złomowania. Przez cały odcinek Sektor V (a szczególnie Numer 5) usiłuje ochronić go przed rekrutacją przez Nastolatki Ninja. Pod koniec odcinka Maurycy zdradza Abby, że tak naprawdę jego złomowanie było udawane, a on sam nadal służy w KND jako nastoletni agent pod przykrywką.

Po raz kolejny pojawił się w Operacji: I.M.P.R.E.Z.A (2).

CiekawostkiEdytuj

  • Postać Maurycego oparta jest na jednym ze scenarzystów serii, Mo Willemsie. Cały odcinek był sposobem uhonorowania scenarzysty gdy ten odszedł z załogi pracującej nad serialem (tak samo, jak Maurycy "odszedł" z KND). Co ciekawe, Mo Willems, mimo porzucenia oficjalnie pracy nad serialem, nadal wspierał Toma Warburtona i podsuwał mu pomysły - podobnie jak Maurycy nadal wspierał organizację mimo oficjalnego odejścia.