FANDOM

Hogarth "Hoagie" Pennywhistle Gilligan Junior alias Numer 2 to specjalista od technologii odzyskowej i pilot Sektora V. Jest jednym z najlepszych (jeśli nie najlepszym) wynalazców w całym Klanie Na Drzewie. Ma dwanaście lat.

WyglądEdytuj

Hoagie odznacza się nadwagą. Ma brązowe włosy, zwykle całkowicie zasłonięte przez lotniczą czapkę. Prawie zawsze nosi okrągłe gogle o żółtych szybach. Zazwyczaj ma na sobie błękitną koszulę, brązowe spodnie i czarne buty.

OsobowośćEdytuj

Numer 2 ma duże poczucie humoru - niestety, tylko on tak uważa. Uwielbia opowiadać kiepskie dowcipy, irytując wszystkich wokół (szczególnie Numer 5). Kiedy się rozkręci, trzeba go niemal siłą uciszać.

Jego wielką pasją są maszyny - uwielbia je zarówno konstruować (na co poświęca wiele czasu) jak i pilotować. W Operacji B.R.E.L.O.K odrzucił propozycję zostania tymczasowym dowódcą tylko dlatego że nie mógłby wtedy prowadzić swoich wehikułów.

Numer 2 interesuje się zbieraniem kolekcjonerskich kart. Jest również fanem serialu Doktor Czasoprzestrzeni w kontinuum (będącego parodią Doktora Who). Z tych powodów reszta drużyny (w szczególności Numer 5 i Numer 4) czasem z niego żartują i nazywają go nerdem.

Hoagie uwielbia jeść i nierzadko można go zobaczyć z jakąś przekąską w reku. Do jego ulubionych należą hotdogi chilli. Jego zamiłowanie do jedzenia potrafi służyć jako przewaga, np: w walce z Babcią Futruj w Operacji: B.R.A.K - P.R.Ą.D.U

Stosunkowo często można zobaczyć Hoagiego próbującego flirtować z co ładniejszymi dziewczynami - raz próbował tego nawet z Numer 86, choć najczęściej ofiarą podrywu pada Cree. Te próby uwodzenia mają mniej więcej taką samą skuteczność co jego żarty i czasem kończą się fizycznymi obrażeniami.

RelacjeEdytuj

Numer 1Edytuj

Numer 1 i Numer 2 byli przyjaciółmi przez lata - aż od przedszkola.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego numer jest aluzją do nazwiska - Junior to druga osoba w rodzinie nosząca dane imię.
  • Fani długo wierzyli, że jego nazwisko wzięło się od postaci Gilligana z amerykańskiego sitcomu Gilligan's Island, która to postać opisywana była jako "Number two guy". Jak się później okazało, Tomowi Warburtonowi, twórcy KND po prostu podobało się to nazwisko.
  • Wiele odcinków poświęconych jego postaci jest parodią filmów z gatunku kryminał noir.

GaleriaEdytuj