FANDOM

Patton Drilovsky alias Numer 60 jest sierżantem w Arktycznej Bazie Treningowej KND, gdzie zajmuje się między innymi szkoleniem nowych rekrutów. Jest jednym z oficerów o najwyższym stanowisku i często przebywa w Bazie Księżycowej.

WyglądEdytuj

Patton ma czarne, nastroszone włosy wystające spod brązowej czapki, a także twarz o nietypowych dla dzieci wydatnych rysach i kwadratowej szczęce. Zwykle nosi zieloną kurtkę przepasaną czarnym paskiem, luźne brązowe spodnie wciśnięte w wysokie, wojskowe buty oraz pomarańczowe rękawiczki. Posiada również plecak w tym samym kolorze co rękawiczki.

OsobowośćEdytuj

Numer 60 jest zwykle stanowczy, poważny i zasadniczy. Doskonale walczy. Przeważnie porozumiewa się donośnym, podniesionym głosem.

Mimo zwykłej powagi zdarzają mu się przebłyski poczucia humoru - na przykład w odcinku Operacja: K.A.N.I.O.N gdy zgodził się spłatać żart Toaletorowi.

Wystąpienia w serialuEdytuj

Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Operacja: T.R.E.N.I.N.G jako instruktor Tomusia, Lee i Soni. Po otrzymaniu fałszywego komunikatu o ataku na Bazę Ksieżycową rusza na odsiecz wraz z pozostałymi agentami z Bazy Arktycznej i powraca dopiero pod koniec odcinka.