FANDOM

Sonia alias Numer 83 na początku była kadetką w KND. W późniejszych odcinkach została pełnoprawną agentką w Sektorze W.

WyglądEdytuj

Sonia ma jasne włosy związane w dwa kucyki czerwonymi gumkami. W jej oczach widnieją iskierki światła, nadające jej uroczy wygląd. Nosi różową koszulę z kołnierzykiem, czerwoną spódniczkę, rózowe podkolanówki oraz fioletowe crocsy. Ma również fioletowe bransoletki oraz okrągłe czarne kolczyki.

OsobowośćEdytuj

Numer 83 zwykle jest urocza, delikatna, nieco nieśmiała. Wielu rzeczy się boi i nie ma zbyt wiele pewności siebie. Jest jednak również szlachetna i pomocna, a także gotowa by przełamać swój strach jeśli sytuacja tego wymaga.

Jedną z rzeczy, których Sonia się boi jest ciemność. Jeśli ktoś spróbuje ją umieścić w ciemnym pomieszczeniu wbrew jej woli, zmienia się ona nie do poznania. Wpada wtedy w szał i rzuca się ślepo do ataku. Pod tym względem przypomina nieco Numer 3.

Wystąpienia w serialuEdytuj

Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku Operacja: T.R.E.N.I.N.G. Wraz z Tomusiem oraz Lee pokonała Ojca i jego pracowników, którzy zaatakowali Arktyczną Bazę Treningową KND.

CiekawostkiEdytuj

  • W filmie Operacja: Z.E.R.O widać było jak ona i Numer 84 trzymają się za ręce, co każe podejrzewać, że ta dwójka ze sobą chodzi.

GaleriaEdytuj