FANDOM

Francine "Frania" (ang. Fanny) Fullbright alias Numer 86 jest szefową złomowania, a od odcinka Operacja: Z.E.R.O - głównym Oficerem Taktycznym w Klanie Na Drzewie. Dowodzi Brygadą Złomującą - specjalną jednostką zajmującą się wyłapywaniem zbiegłych agentów, którzy nie chcą poddać się procesowi złomowania dobrowolnie. 

WyglądEdytuj

Frania ma piegowatą twarz i kręcone rude włosy, zwykle niewidoczne spod hełmu. Nosi ciemnozielony sweter z dwiema okrągłymi nalepkami na ramionach (najprawdopodobniej służącymi za dystynkcje oficerskie), pomarańczową spódniczkę oraz brązowe wojskowe buty. Kiedy jest na służbie ma również żółtą kaburę.

OsobowośćEdytuj

Numer 86 odznacza się wyjątkowo nieprzyjemnym, wrednym usposobieniem, co sprawia, że jest jednym z najbardziej nielubianych oficerów Klanu. Przez większość czasu porozumiewa się krzycząc. Szczególną niechęcią darzy chłopców, których uważa za bezużytecznych i głupich, a wręcz szkodliwych - jej nastawienie do nich balansuje na granicy otwartego seksizmu. Jest jednak również wyjątkowo lojalna wobec KND i często przedkłada pracę ponad własne uczucia, co widać np. gdy w odcinku T.O.R.T - P.I.Ę.Ć wymazuje pamięć Numerowi Dziewiętnasty Wiek, mimo że jest w nim zakochana. Numer 86 ujawnia też czasem wrażliwą stronę swego charakteru. Widać to w m.in. w odcinkach Operacja T.A.T.U.Ś ( w którym pokazane jest że ma bliską relację ze swoim ojcem) lub Operacja I.M.P.R.E.Z.A ( gdzie ujawnione jest, ze jest wielką miłośniczką Tęczowym Małpek, choć wstydzi się tego i groźbami zmusza Numer 4, aby nikomu o tym nie mówił. )

CiekawostkiEdytuj

  • Jej numer to aluzja do angielskiego wyrażenia to eighty six someone/something, oznaczającego: usunąć, pozbyć się kogoś lub czegoś. Jest to oczywiście związane z jej pozycją w organizacji.
  • W oryginalnej wersji językowej mówi z silnym akcentem wskazującym na szkockie lub irlandzkie pochodzenie. Na tę drugą opcję wskazuje również kolor jej ubrań (zielony i pomarańczowy to kolory widniejące na fladze Irlandii i silnie kojarzone z tym państwem) oraz fakt, że w odcinku Operacja D.Y.P.L.O.M została zamieniona w setera irlandzkiego.

GaleriaEdytuj