FANDOM

Zalążek

Z.A.L.Ą.Ż.E.K
Ta strona to Zaniedbany Artykuł - Ludzie widzĄ, Że Ewidentnie Krótki. Jeśli możesz - rozbuduj ją!

Operacja: M.I.Ł.O.Ś.Ć to pierwszy segment pięćdziesiątego pierwszego odcinka, stanowiącego część czwartego sezonu.

StreszczenieEdytuj

Numer 3, ku swojej wielkiej radości, występuje w głównej roli w szkolnym musicalu. Niestety niewinne przedstawienie zmienia się w walkę o przetrwanie z powodu spisku Rozkosznej Gromadki Z Samego Końca Alei.

Opis fabułyEdytuj

Odcinek zaczyna się od muzycznej części, przedstawiającej szkolne przedstawienie. Scenografia wygląda jak bar. Numer 3 gra dziewczynę zakochaną w członku wrogiego gangu. Najpierw śpiewa piosenkę o miłości. Następnie inni członkowie jej gangu - grani przez Numer 1, Numer 2 i Numer 5 oraz inne dzieci z Podstawówki Gallagher - próbują powstrzymać ją przed udaniem się na spotkanie z ukochanym. Ona jednak ignoruje ich ostrzeżenia i wychodzi z baru. Spotyka się z chłopakiem, granym przez Rozkoszną Gromadkę, noszącą pojedynczy strój. Mają się pocałować, ale w tej chwili na scenę wpada Numer 4, nieświadomy tego, że wszystko to jedynie sztuka teatralna. Rzuca się on na Rozkoszną Gromadkę po czym pyta Numer 3 co właściwie skłoniło ją aby się z nimi zadawać. W tym momencie jednak zauważa na widowni swoich rodziców. Przyjaciele wyjaśniają mu, że to wszystko szkolne przedstawienie, a Numer 3 krzyczy na niego za zrujnowanie jej wielkego finału.

W tym momencie jednak Rozkoszna Gromadka oświadcza, że oni przygotowali swój własny finał. Jeden z elementów dekoracji

Bohaterowie w odcinkuEdytuj

GłówniEdytuj

DrugoplanowiEdytuj

PoboczniEdytuj

AntagoniściEdytuj