FANDOM

Zalążek

Z.A.L.Ą.Ż.E.K
Ta strona to Zaniedbany Artykuł - Ludzie widzĄ, Że Ewidentnie Krótki. Jeśli możesz - rozbuduj ją!

Operacja: S.Z.C.Z.Ę.K.I to drugi segment trzeciego odcinka pierwszego sezonu.

StreszczenieEdytuj

Sektor V stawia czoła tajemniczemu złoczyńcy z obsesją na punkcie czyszczenia zębów.

Opis fabułyEdytuj

Numer 3 wraca do domku na drzewie ze sklepu ze słodyczami. Po chwili skręca w boczną uliczkę, gdzie zostaje zaatakowana przez tajemniczego przeciwnika. Po ataku jej zęby są tak białe,że dosłownie świecą w ciemności, a wróg ucieka dachami.

Tymczasem w kwaterze pozostali członkowie Sektora V zastanawiają się, czemu Numer 3 jeszcze nie wróciła. Gdy wreszcie się pojawia, widok jej wyczyszczonych zębów szokuje cała grupę. Numer 1 twierdzi, że jej zęby nie powinny wyglądać w ten sposób i zarządza wyjście do sklepu z cukierkami.

W drodze do sklepu zaczepia ich dentysta, proponując umówienie się na kontrolę okresową. Grupa jednak go ignoruje, kierując się prosto do celu. Okazuje się, że sklep jest zamknięty, jednak jego właściciel zgadza się otworzyć go, specjalnie dla swoich "najlepszych klientów".

W drodze powrotnej Numer 4 odgraża się, co zrobiłby dentyście, gdyby ten próbował go dopaść. Chwilę później cichnie, co Numer 5 kwituje z ulgą: Na szczęście Numer 4 się zamknął. Po powrocie do domku drużyna znajduje Numer 4 na środku głównego pomieszczenia, przywiązanego do krzesła i z ogromnym aparatem na zębach. Do aparatu przyczepiona jest etykietka z napisem: Myć po posiłkach, przekąskach itd. Podpis: Superdent. Numer 1 dochodzi do wniosku, że mają do czynienia z łotrem mającym obsesję na punkcie higieny jamy ustnej. Zaczyna wyjaśniać swój plan, jednak wtedy orientuje się, że Numer 2 i Numer 5 gdzieś zniknęli. Po chwili znajduje ich na zewnątrz, zaplątanych w nić dentystyczną.

Sektor V zastawia pułapkę w uliczce, w której na początku została zaatakowana Numer 3 - za przynętę służy kukła Numeru 1 opatrzona tabliczką z napisem Kocham pruchnicę, podczas gdy agenci kryją się dookoła. Przynęta działa i zjawia się Superdent.

Bohaterowie w odcinkuEdytuj

GłówniEdytuj

Drugoplanowi Edytuj

  • Doktor Ząbek

AntagoniściEdytuj