FANDOM

Pan Tur i Pan Mors (ang. Mr. Wink and Mr. Fibb) to dwójka dorosłych przeciwników KND. 

WyglądEdytuj

Zawsze pojawiają się razem - są nierozłączni. Pan Mors jest niski i otyły. Czubek jego głowy jest łysy. Jego włosy oraz bujne wąsy są orzechowe. Nosi kwadratowe okulary. Jego zwykłym strojem jest niebieska koszula, pasiasty krawat tego samego koloru oraz beżowe spodnie. Z jego ust wystają długie, morsowe kły, a dłonie są podobne do płetw - ma nawet błonę między palcami. Pan Tur jest wysoki i szczupły. Na głowie ma burzę ciemnobrązowych włosów (przypominającą afro), z której wystają rogi. Jego twarz jest wydłużona, o kwadratowej szczęce. Jego zwykły strój to jasna, lawendowa koszula, fioletowy krawat i ciemnofioletowe spodnie.

OsobowościEdytuj

Panowie Tur i Mors obaj są bardzo flegmatyczni. Nie okazują emocji, nawet w przypadku porażki. Mówią spokojnymi, monotonnymi głosami, ustawicznie zwracając się do siebie nawzajem per "panie Tur" i "panie Mors".

Wystąpienia w serialuEdytuj

Pan tur i pan mors

Pan Tur i pan Mors jako ratownicy

Po raz pierwszy pojawiają się w odcinku Afera Basenowa. Są w nim ratownikami na miejskim basenie, którzy próbują powstrzymać dzieci przed wejściem do wody. Walczą z KND za pomocą krzesła ratowników, przerobionego na niebezpiecznego robota.

CiekawostkiEdytuj

  • Ich oryginalne nazwiska i sposób porozumiewania się są aluzją do dwóch przestępców z filmu o Jamesie Bondzie Diamenty są wieczne - pana Winta i pana Kidda.

GaleriaEdytuj