FANDOM

Rycerze Okrągłej Wieży to trzech nastoletnich kuzynów Króla Piaska, którzy służą mu jako jego wierni "rycerze".

WyglądEdytuj

Noszą skomplikowane zbroje złożone z obiektów zwykle znajdowanych na plażach, takich jak muszle, wiaderka, klapki, stare puszki czy nawet karoseria samochodu. Każdy z nich ma pancerz w odcieniach innego koloru  - żółtego, zielonego, lub fioletowego. Tylko raz widać ich bez hełmów - można wtedy zobaczyć, że mają twarze pokryte trądzikiem. Fioletowy rycerz ma blond kręcone włosy, zielony - jasnobrązowe, a pomarańczowy - ciemnobrązowe.  

OsobowościEdytuj

Są bezgranicznie oddani swojemu młodemu kuzynowi i bezdyskusyjnie wykonują wszystkie jego polecenia. W przeciwieństwie do niego wydają się zdawać sobie sprawę, że to wszystko to tylko zabawa, jednak nadal biorą udział w udawaniu, prawdopodobnie dlatego, że po prostu dobrze się bawią.

Wystąpienia w serialuEdytuj

Po raz pierwszy pojawiają się w odcinku Operacja: P.L.A.Ż.A w którym porywają Numer 3 i walczą z resztą drużyny na polecenie swojego dowódcy.

CiekawostkiEdytuj

  • Są nawiązaniem do Rycerzy Okrągłego Stołu z legend arturiańskich.
  • W oryginalnej wersji językowej nazywają się The Knights of the Round Towel czyli dosłownie Rycerze Okrągłego Ręcznika.

GaleriaEdytuj