FANDOM

Stanik to element stadardowego uzbrojenia i umundurowania Nastolatków Ninja.

Informacje i użycieEdytuj

W stanie nieaktywnym wygląda jak zwykły, różowy stanik. Mimo tego jest używany również przez chłopców. Po aktywacji przyjmuje formę czarnej, płytowej zbroi wraz z hełmem. Detale zbroi różnią się minimalnie u poszczególnych nastolatków. Dopasowuje się ona również do sylwetki noszącego.

Stanik wyposażony jest w silniki odrzutowe umożliwiające posiadaczowi lot. Ma również miniaturowe działa na ramionach.

Jedną z jego funkcji jest służenie jako przebranie - pozwala noszącemu perfekcyjnie upodobnić się do innej osoby. W odcinku Operacja: I.M.P.R.E.Z.A (1) Czarek używa go, aby udawać mamę Numer 86.

W odcinku Operacja: W.I.R.U.S pokazane jest, że istnieje specjalny model przystosowany do działania pod wodą.

Pojawienia w serialuEdytuj

Po raz pierwszy wzmianka o stanikach w charakterze uzbrojenia pojawia się w odcinku Operacja: S.T.A.N.I.K. Nigel i Hoagie, słysząc przypadkiem od Pana Lincolna o istnieniu czegoś takiego jak "stanik" podejrzewają, że jest to jakaś broń wynaleziona przez dorosłych i testowana przez nastolatki. Choć nie udaje im się tego udowodnić, pod koniec odcinka okazuje się, że mieli rację.  

GaleriaEdytuj