FANDOM

Lou Pottingsworth III alias Toaletor to wyjątkowo niekompetentny przeciwnik KND. Jest obiektem do drwin wsród oficerów Klanu i powodem do wstydu dla innych złoczyńców ze względu na wyjątkowo niedorzeczny - nawet jak na standardy uniwersum - motyw przewodni, oraz zupełną niegroźność.

WyglądEdytuj

Toaletor nosi jednoczęściowy, jasnożółty kombinezon zakrywający całe ciało oraz brązowe buty. Na szyi ma deskę klozetową połączoną z klapą oraz długą pelerynę z papieru toaletowego. Element jego stroju stanowią również trzy rolki papieru toaletowego - jedna na głowie oraz dwie na nadgarstkach.

OsobowośćEdytuj

Jest dość niezdarny i niezbyt rozgarnięty. Podchodzi do swojej "pracy" z ogromnym entuzjazmem oraz energią. Zależy mu na zdobyciu szacunku innych, ważniejszych złoczyńców (którym z kolei desperacko zależy na trzymaniu go na dystans, głównie ze względu na jego tendencję do psucia każdego przedsięwzięcia jakiego się tknie) i często stara się im zaimponować. Ekscytuje się, gdy ma okazję coś dla nich zrobić (nawet jeśli jest to tylko przyniesienie kawy). Chce udowodnić, że jest godzien miana superprzęstępcy. Niestety jest w tej roli przeważnie nieszkodliwy i często pada ofiarą szyderstw ze strony agentów KND.

ZdolnościEdytuj

Toaletor posiada szereg nadnaturalnych mocy, w większości związanych w jakiś sposób z toaletami. Należą do nich:

  • Telepatyczna kontrola toalet
  • Umiejętność szybkiego podróżowania kanalizacją i wodociągami
  • Strzelanie wstęgami papieru toaletowego z rolek na ramionach
  • Zdolność do "spuszczenia" płynów ze zbiorników (w odcinku Operacja: K.A.N.I.O.N spuścił w ten sposób cały Wielki Kanion wypełniony mlekiem i płatkami)

Wystąpienia w serialuEdytuj

Toaletor debiut

Debiut Toaletora

Po raz pierwszy pojawia się w Operacji: B.R.A.K - P.R.Ą.D.U jako jeden ze złoczyńców którzy stawili się na rozmowie o pracę u Rozkosznej Gromadki Z Samego Końca Alei. Jego kandydatura została wtedy odrzucona.

W odcinku Operacja: C.I.S.Z.A był jednym z przeciwników atakujących domek na drzewie Sektora V. Na początku jego wysiłki spełzły na niczym i dopiero pod koniec odcinka udało mu się przedostać do domku.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli uznać komiksy za część kanonu, Toaletor jest wujkiem Numeru 4.

GaleriaEdytuj